Where do I begin

Igår spenderades med grabbarna, plus en snabb spontan visit av Amanda. Hon skällde på mig lite och jag förtjänade varje arg blick jag fick. Hur ska jag gottgöra? Jag smider planer....

Jag coh grabbarna tittade på 40 year old virgin efter våra långa intellektuella samtal, åt pasta med sås och de drack julmust och jag cola. Julmust BLÄÄÄÄ. Sen drog Bruno, jag och Basse tittade vidare på Firefly. Jag såg klart hela serien, basse somnade mitt i sista avsnittet.
Nu måste jag bara se filmen, Serenity, sen är jag helt klar. Iofs ska jag väl också starta lite kampanjer som "bring back Firefly" och liknande, den kan joina min "bring back Veronica Mars" hylla.

mutter....
jävla TV bolag och deras jäääävla pengaberoende.

Inatt drömde jag om Ekwe och någon annan, vi var hemma hos Ekwe och så kom tjallaren dit. Så honom hängde de ut genom balkongen och lät hänga där för att tänka på vad han gjort. Jag såg bara hur fötterna stack upp, fastbundna med ett hopprep som såg ut att ge vika vilken sekund som helst. Sen kom hela familjen dit och då behövde de sätta på hög musik för att inte höra tjallarens skrik ute på balkongen.

Av någon anledning ville jag ändå inte vakna, trots att det faktiskt var en jobbig dröm. Så jag drog mig ändå fram till 12.30 snåret, då jag tillslut lämnade ännu en natt och ännu en dröm bakom mig.

To do list:
Min dagliga rutin till Rådhuset?
Se Kommunistiska manifestet på Teater Tribunalen
Söka 4 jobb, minst.
Fixa mitt CV, ännu en gång.


Vilken blir nästa månads serie?
Vad blir det av min Karriär?
och vad händer i helgen?

Det är de frågor som jag funderar över just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback