Vejky pejky

Basse sover... mitt i eftermiddagen! och jag skriker, ropar, kramas, spelar usik på hög volym, hotar, spikar och dammsuger, men Basse sover likförbannat.

Inte ens som död
är du lik

Jag älskar random på iTunes ibland, när de lixom lyckas pricka in tre helt suveräna låtar på rad. Som nu
Små lätta moln - Pugh
Only you-Yazoo
Hope there's someone-Anthony and the johnssons

Me loves random

Jag tänker instämma med en annan blogg (http://lillafriheten.blogspot.com/) som säger att när man inte har så mycket att göra på dagarna är det extra stort att fakitskt göra något. Som idag, jag har åkt till rådhuset och lämnat filmer, tog mig kanske en timmas uppladdning för att utföra den handlingen. Och då hajjar ni ju kanske att nu, när jag ska åka heeeela vägen till Forum Nacka och byta jacka (det var inte meningen att rimma), blir det extra tungt då Basse absolut VÄGRAR arbeta med mig.

Nu vaknade han, endast för att börja jucka mot min axel medan jag skriver, samt att äta MITT godis.

Varför klagade jag över att hans sov nu igen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback