Avrundning

Måndag i siffror och utan kronologisk eller logisk ordning, typ:

2 avsnitt 23 s04 (de första avsnitten)
1 stor portion pastasallad
ännu 1 resa till Forum Nacka
3 singoalla kex och några hallonbåtar
Lite basse, lite Bruno
1 samtal över facebook om Jesus, fåglar och livskriser
skapat min första facebook-grupp (nej, ni får inte joina!!!)
och 1 till hallonbåt

Jag och Bruno klättrade upp till vinden idag, jag hade med mig min cyckellampa så att vi skulle se någonting Jag letade efter alla mina gamla foton, men hittade dem inte alls. Det är lite skrämmande, de är verkligen one of a kind. Men jag ska ta mig ann ett nytt försök i dagarna. Däremot så hittade jag min fula hall lampa, två Ekwe tavlor, en gammal tunnelbanedikt och mina snyggaste And1 dojjor.

Sen, när Bruno gått, gick jag igenom och rensade min iPod på låtar. Så nu är den bara till hälften full, men bara med fullkomligt godkända låtar.

To do list:
Spela gitarr mer!
Städa (I'm getting tired of staring at that one)
Rita manga
Sova...

Tror jag går direkt till den sista punkten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback