Utflykten

Nu har jag skrivit ut 2 ex av ansökningsblanketten till DI-klipplinjen.

Den måste fyllas i, sen måste jag utöver det skriva ett 2 a4 sidor långt personligt brev om mig och varför jag borde få komma in på linjen. Sen måste jag fixa alla mina betyg från olika skolor och hittan och dittan.

Jag stannade ett atg hos föräldrarna och spelade guitarr och pratade festen på lördag.

Sen drog jag mig ut i snön igen, för att ta mig till HM i ringen. Jag åkte dit, jag provade 100 stycken kläder och hittade en klänning som var så fin att jag bara är tvungen att ha den på min pappas fest. Den är iallafall paxad och bortlagd till mig. Vi får se om jag hinner ändra mig.
Här har ni den:

Klänning HM


Vad tycker ni?
Va gärna SJUUUKT ärliga, då jag ofta får för mig att saker är snygga och sen vips så visar alla bilder på mig att det var asabasafult och jag får skämmas livet ut.

Skicka in en anonym komentar om ni är lite oroliga =)

Nu måste jag duscha, tvätta håret och fixa håret inför min första jobbdag imorgon *pirr*

Kommentarer
Postat av: Maria

Jätte fin! Grönt är så jävla din färg! Du passar asbra i grönt och brunt.

2008-11-23 @ 17:09:54
Postat av: Carina

Säkert? Jag ser inte ut som en mupp som försöker likna en docka då?



2008-11-23 @ 17:18:27
Postat av: bruno

Åhh så fin! inte för att du nånsin lyssnar på mig när det kommer till kläder.. Det där är iallafall min favorit-sort när det gäller klänningar. Den är sådär härligt oldschool.

Postat av: Basse

mm, den var faktiskt jättefin!

2008-11-23 @ 19:35:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback