Uppvaknande

To do list (idag):
Handla Frukost
Promenera med Maria
Träffa min Bror och planera film
Spika upp allt jag hämtade ner från vinden igår.
Kanske klistra upp bitar från min gamla vägg på ett nytt ark... men det får vi se

Jag har precis vaknat. Som en törnrosa

Kolla håret!

Och mitt hår är väl ungefär precis så härligt som det ser ut.

Ser ni där i bakgrunden? Där står min nysnodda stålhäst, klädhäst, kläghångare. Jag är en samlare, just nu ha jag en gigantiskt brödhylla, en klädhäst och tre par bord i olika storlekar som jag snott från olika ställen runtom på söder (iofs är allt från samma gata, men av två olika företag). Så ett tips:
Bor ni på söder, ställ inte ut era favoritmöbler på gatan i några dagar för då kommer de vara mina nyaste finaste möbler istället.

Ok... vi har avklarat tips, to do list och en och annan bild.
Handla frulle nu?
LÖVÅNGER HERE I COME!

Kommentarer
Postat av: Maria

Ruset är ett faktum! Carinas blogg uppdateras. OFTa dessutom! Fanastiskt!

2008-11-04 @ 12:46:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback