times of old

Jag har åkt till Duvbo för att städa, och eftersom jag så snällt lånade ut min bok (under det rosa täcket, som jag förvrigt inte läst ut än, fyyy på mig) till Bruno fick jag nöja mig med min iPod och min mobil.

Först och främst har vi det coola med min iPod nu när jag rensat den. Jag lyssnade på musik från sekunden jag gick hemifrån, till sekunden jag kom hem igen var iPoden igång och jag behövde i stort bara byta låt 2 gånger. Sen lät jag lixom random göra sin grej och jag var nöjd.

Men också satt jag och gick igenom alla mina skickade sms, för att rensa ut de tråkiga så jag frigör lite plats på min stackars mobil. Här har ni några exempel på min helt överlägsna sms-teknik:

till Basse, 1 sept 10:09:
1. Jag har din tröja på mig. Hemskt ledsen, tog den av ren reflex. 2. Jag glömde att hämta ut det sista av min tvätt. Det är lakan inne i torkrummet och mina underkläder som har legat i torktumlaren. (någon kanske har tagit ur underkläderna och lagt i en vagn): 3. Du är helt underbar om du fixar detta åt mig. 4. Tack för tröjan =) 5. God morgon

till Robin, 5 sept 16.07:
Självklart Robin "jag kan bara skriva sms som är 2 rader långa" Gustavsson

Massmess:
06 sept, 09.18:
Jahapp. lördag. klockan ringde 05.30 och Carina vaknade lydigt. Götgatan, som annars denna tid är full av morgonfolk, står öde medan två sömndruckna städare plckar bort resterna från gårdagens festande. Carina är påväg till jobbet, något sen, och en trasig herre sitter brevid mig på tunnerbanan. jag önskar ni mårbättre efter fredagkvällens bravader. Hörs ikväll sötisar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback