Sweet relief

Hej allihopa
Har ni en bra söndag?

Själv sitter jag i mina stora glasögon, skriver blogg, diskar och tittar på nyaste avsnittet av Greys Anatomy samtidigt. Allt blir sådär halvbra och halvgjort, men det är så söndagar ska spenderas.

Jag har lite tillägg, Amanda var inte den som startade brandalarmet, men det var i exakt samma sekund när hon öppnade dörren ut från salongen som alarmet startade. Hon hade sagt "det var inte jag" högt, av typ ren reflex. Men egentligen var det en kock som hade gjort bröd alldeles för varmt. Jag kudne förstås inte hjälpa att spana efter mina brandmän i brandbilarna. Men jag kände inte igen en enda.

Sen efter konserten hängde vi kvar i baren. Köpte en hel del öl och ställde oss och sa elaka saker om folk som vi såg. Vi spanade också lite kändisar. Nick Lachey, Matthew McConnahey (ja, den stavningen är helt fel) och Johns kompis var alla där. Och den där killen var där. Ni vet, den där som går ut på krogen ensam, bjuder random folk på öl och som efterfestar på stureplan, är 45+ och har något sorgset runt omkring honom. Jag försökte vara så snäll jag bara kunde, och när vi traffade honom senare, när kvällen närmat sig slutet, sa han att vi var kvällens höjdpunkt. Och av någon anledning kändes det bra att höra, men gjorde bara honom till något ändå sorgligare.

Hoppas han har det bra idag.

Idag skulle jag provjobba.
Istället har jag haft en helt vanlig söndag.
Med tacos och allt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback