Spontan kväll

Bruno bjöd mig på Samrat ikväll, mest för att han fått sova här så mycket på sistone =)
Så när vi satt på samrat (som förövrigt bygger om) så här vi att Amanda och Fredrik sitter på Carmen och dricke röl. Så efter samrat drar vi dit, och Bruno bjuder mig på en ö (igen, antagligen för att han sovit hos mig =)). Sen ska de dra vidare på spelning på Debacer Medis, och se Dirty pretty Things. Efter någon öl eller två drar de och jag och bruno tittar på varandra och börjar snackar "vad ska du göra ikväll då?"

Själv hade jag ju tusen saker att göra, så jag förklarade de tusen sakerna för Bruno och han nickade och fortsatte dricka på sin öl. Sen ringer Amanda till Bruno. Sen drar Bruno mig i armen och säger att jag ska klunka i mig min öl. Vilket jag gör, utan vidare fråga. Han säger att vi ska gå på konsert med Amanda, Fredrik och Åsa, Amanda fixar in oss.
Done and done


De tusen sakerna fick lämnas åt sidan för the moshpit framför scenen. JÄÄÄÄÄVLAR vad vi slåss, hoppade, svettades, tappade grejjer, spilde öl, dansade och slogs för att få stå i mitten av längst fram.
Sjukt bra Spelning, sjukt bra publik. Sjukt mycket 19-åriga ryssar som vi sen drog hem till Fredrik med (fast först tjöt vi Rysslands nationalsång i baren och pratade liiite konståkning).

Förövrigt, är man 23 i Ryssland (och tjej) så är man inte ute och klubbar. Det har jag lrt mig ikväll... det och att Dirty Pretty Things är Pretty dam goooood. =)

Spana :


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback