sakta jag går genom stan

Jag ahr precis promenerat hem från en mysig fredagskväll hemma hos Maria-Sofia. Och vi spelade kort, åt tacos och tittade på idol (inte nödvändigtvis i den ordningen). Men idag är Carina trött så hon gick hem tidigt. Men det kändes ändå bra, det var lixom en sådan där kväll då allt är ok.

På vägen hem hittade jag:

kyrka

Hur fin är inte denna kyrka?
Det ser ut som en jättestor magisk varelse som sitter och vakar över oss stadsbor när vi går hem i vinternatten. (och ja, det ser lite ut som någon från KKK också, men vafan, de får inte ha patent på spetsiga hattar!!!)

och

sko

asså... behöver jag ens nmna att dessa dojjor är SJUUUUUUUKT snygga.
De finns i svart också, men som sagt, jag har ju min brunperiod just nu.

Om jag bara hade 500 spänn att avvara.
Om jag bara hade någon som ville avvara 500 spänn på mig.
Mina fötter skulle vara dig evigt tacksam.

(vill ni göra ett anonymt bidrag till Carinas skokassa är det bara att skicka in en kommentar, så ordnar vi det på något sätt)

NU ska Carina se på ett avsnitt true blood, sen sovis. Imorgon är det stora saker i görningen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback