pre- idol blogg


10 minuter innan det sätter igång. Denna kväll ska Lars knäcka, Alice och Anna får också vara bra. Jag ska vara bäst.

Annars hra jag smällt i mig potatis med körvel och är följaktligen mätt. Har skickat mitt veckosms till Ekwe. Har också städat helt OK mycket. Har också öppnat två flaskor vin med Amanda (en flaska röd och en flaska vit, för det är våran rutin) och bänkat oss framför TVn. Har haft arbetsintervju och ska provjobba på söndag. *dubbel Gulp*

Min pappa hittade 150 norska kronor på gatan häromdagen, han gav dem till mig och sa att det var ödet. Jag ska lämna in dem på forex och få tillbaka massa svenska riksdaler för dem. Det är på min to do list.

Min pappa fyller 70 denna månad. Vad ska jag ge? *trippelgulp*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback