Nästa dag

Så nästa dag tar alltid vid där den förra dagen slutar. Och förra dagen slutade i sömn. Följaktligen började denna dag också med sömn. Vid 10 vaknade jag dock, världen densamma som alltid, fast med solsken utanför fönstret, vilket faktiskt bara händer lite då och då. Tog mig en 2 timmar lång frulle, bestående av detsamma som vanligt, men tog meg också ett avsnitt av Flight of the Conchords vilket gjorde morgonen till en väldigt behaglig morgon bland mornar.

Nu sitter jag här, lyssnar Nick Drake, är pissnödig för andra gången idag redan och ska snart duscha och tvätta detta fågelbo till hår. Sen får vi se, kanske den dagliga resan till Rådhuset och hämta band från Robin (förhoppningsvis är detta sista gången så jag kan sätta igång med klippningsarbetet på riktigt), kanske möta upp Basse i stan och kolla jackor för 4500 till honom och sen träffa Bruno och andra och, som Bruno föreslagit, fira Jänkarvalet med middag. 

Ja, vi får se hur det blir tillslut, men solen skiner idag och det är en jävligt bra början.
Höst och lite sol

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback