Millenium

Jag och Bruno är hemkomna, färdigjobbade och ihjälfrusna.
Vi har spenderat vår söndagmorgon med att jobba som axtraarbetare på Milleniumserien-filmerna.
En bil skulle köra rakt igenom mariatorget i hög fart, och brunos och mitt jobb var att se till att bilar och människor höll sig undan, med varierande resultat.

Och fast polisen kom och tog en knarkare mitt i allt, det började regna och var minst 39 minusgrader och Bruno inte hade några långkallingar på sig kom vi hem hela och rena. Nu är det bara att vänta in känseln i fingrar och tår, sen är man redo för resten av denna söndag.

Förövrigt sjukt svårt att skriva detta inlägg då mina fingrar inte riktigt beter sig som jag beordrar dem.

ingen känsler i fingrar och tår
är det man får
när man utomhus i regnet står


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback