Medan Bruno Snarkar

Igår gick jag till affären och upptäckte att Fuji äpplen finns att köpa igen. YEEYYY! sa jag då och köpte mig ett lass. Jag har saknat dem allt för mycket.

Welcome back Fuji.

"oh G-sus..."
"Vart är jag, vart är jag?"
Hör jag från Brunos halvsovande kropp i min säng. Han vände sig och somnade om.

Snart ska jag dra till Rådhuset, men först måste jag väcka Bruno, klä på mig bra kläder och aktivera mig själv.
Och avsluta min msnkonversation med Ekwe.

Har ni också vart och köpt kläder för massa hundralappar idag?
Har ni också skitdåligt med pengar på kontot?
Undrar ni också över vilken bokstavsprognos jag har som vägrar lära mig att inte spendera alla mina pengar?

Bra, we have an accord

Kommentarer
Postat av: Maria

Men carina då. Du måste lära dig hushålla darling! Inte leva över dina tillgångar. Håll ut och handla sen när du har råd!

2008-11-27 @ 17:07:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback