Medan Bruno Pissar

Jag skrev någonstans i ett tidigare inlägg att solen sken och att det itne var speciellt vanligt. Jag vet förstås att solen skiner konstant till den dag den imploderar under sin egen dragninskraft, det är ju mest avsaknad av moln på himmeln som bestämmer omd et blir soligt eller ej. Hemskt ledsen för det.

Annars har jag vart på arbetsintervju idag, på thairestaurang, och ska provjobba på Söndag *gulp*. Sen har jag nog åkt till Rådhuset för sista gången på ett tag, och det känns jävligt härligt. Nu ska jag snabbt klippa ihop hela brandmannagrejjen sen är jag någorlunda on track.


Nu kom Bruno tillbaka.
Nypissad

Kommentarer
Postat av: Lovis

Nu har jag läst en massa (!) inlägg här och jag blir lite förvånad över att just den veckan som jag inte går in på din blogg varje dag har du skrivit 3000 inlägg. kowabonga. grymt iaf, för det har uppehållit mig på jobbet i minst tjugo minuter!

/Lovis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback