Mätt som en plätt

Har precis slängt i mig gårdagens rester i en underbar måltid. Nu mår jag som jag förtjänar.

Dagen i siffror, typ, och hittills:
5 avsnitt 24
3 timmars städande
0 minuter utomhus
135 minuter tar mindiskmasin på sig att diska en omgång
4 funderingar över vart jag ska sätta upp min nya fina affisch

Hoppas Bruno hinner sluta jobbet innan teatern börjar. För någon måste sköta snacket. (Ja, jag är student eller arbetslös, nej jag inget bevis för detta, ja jag suger på att vara vesslan, dårå?)
Hoppas Basse blir klar med träningen i tid.
Hoppas teatern inte är för lång då jag måste hinna till Robin innan han somnar och hämta hårddisk.

Och hoppas alla personer i hela världen (i hela universum om ni så vill) har en bra torsdagskväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback