Just ja

  1. Såg just en kommentar från Micke och Merdean på en av mina jättegamla inlägg. haha, roligt att ni hittat hit, lite halvpinsamt också, men halvpinsamt kan jag arbeta med.
  2. Det finns många homosexuella djur ska ni alla veta. Allt från giraffer till vargar till valar till kossor till tusen fågelarter och många fler. Varför detta inte står i någon biologibok är irriterande, då man länga sett homosexuella beteenden hos alla dessa djur, men eftersom man tyckt att det har vart pinsamt eller dumt för artens överlevnad har man översatt beteendet till maktspel (när en hane och en hona gnider sig mot varandra skrivs det direkt som Uppvaktning, men är det hane hane eller hona hona så är det maktspel).  Så nästa gång någon säger att homosexuelitet inte är naturligt kan ni säga åt dem att hålla truten, eftersom de har fel. felfelfel.
  3. Ska börja se på True Blood. Är det något för mig mån tro?
  4. idag borde jag städa och klippa kalrt min brandmannafilm. Målet är att filmen ska vara klar iallafall denna vecka för nästa vecka börjar inspelningen av MMK filmen.
  5. Jag gillar listor.

Kommentarer
Postat av: Basse

Men fördomar, aids, och rashygien är ju också naturligt...

2008-11-13 @ 18:17:22
Postat av: Carina

Fördomar är något vi har hittat på och är därför inte direkt naturligt.

2008-11-13 @ 19:06:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback