I've got 99 problems...

Jag håller på att redigera en brandmannafilm. Och detta är de problem jag hittills stött på:

  • Jag spelade in tre band i fel format
  • När Robin förde över till rätt format funkade inte de nya banden
  • När Robin då igen skulle bränna på skiva istället, glömde han bort att göra det.
  • När Robin tillslut lånade ut sin jättedyra och viktiga hårddisk till mig, för att fixa det på det sättet, var hälften av de band han översatt 16:9, hälften i 4:3
  • Två av tre roddclipp har inget ljud, så jag måste sno ljudet från den tredje rodden och klippa in i de ljudlösa delarna.
  • Den är 5 timmar lång

Jag återkommer med uppdatering, jag kan tänka mig att detta inte riktigt är slutet på problemen.

Dessa är det roliga med att klippa brandmannafilmer:
  • Man får använda sig av stereotypklippning och musik. (Hårdrock och muskler lixom)
  • Jag spanar svettiga kroppar dagen lång, i slow-mo om jag så vill
  • Jag får betalt
  • jag får klippa!

Andra problem jag funnit de senaste dagarna:

  • Min lampsituation börjar spåra ur, det är kolsvart i min grottliknande lägenhet 23timmar om dygnet
  • Min Pennkjol är borta
  • Det är kallt och jag har inga tofflor
  • När det är kallt så svalnar teet mycket fortare
  • Jag är pank. pank. pank.
  • Jag ska till tandläkaren den 17e, och jag är pank
  • Mina linser tar slut när som hellst, och jag är pank

Men, all is well
that ends well.



Kommentarer
Postat av: f

men morgondagen blir nog bra ändå.

2008-11-11 @ 21:36:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback