Important Info!!!

JAG HAR SATT UPP MIN LAMPA I LILLA HALLEN!


Jag tänkte att det är bra om alla får reda på det, för jag satte upp lampan för säkert 4 dagar sen nu, men den har inte används en enda gång. Av nån. Inte ens av mig!

Min lamprutin är så hårt inrutad i att inte ha en lampa där att det fakitskt börjar kännas som om att det var onödigt att överhuvudtaget flyttat det tunga stora bordet in i lilla trånga hallen, klättra upp för det och stå och knåpa med sladdar i en halvtimma (Ja, det tog en halvtimma för mig att sätta upp min ufo-lampa, How many me does it take to screw on a lightbulb....).

För att minnas denna förändring har jag skrivit en liten ramsa:

När du befinner dig i min hall
kanske står du på en pall
kom ihåg att i mörkret kan allt hända
så för att vara säker, är det bara att tända.

SLUT PÅ VIKTIGT MEDDELANDE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback