How does it feel?

shitshitshit.

Jag måste skriva snabbt för Maria har satt mig på deadline med brandmannafilmen (har två timmar på mig, give or take en kvart) och jag får inte kola internet ALLS under denna tid.

Hon är hård men rättvis den där jäntan. Man anywhoo, behövde bara snabbt säga att min granne,.. nivet min tokiga,skrikande,sura,bittra,passivt agressiva granne, har nu spelat 3 Dylanlåtar i rad!

Vilket är stort som fan då jag spelat Dylan på högsta volym här och tänkt att han borde ändå respektera att jag har världens bästa musiksmak (han är någon slags musiker, så han vet ändå sina grejjer). Men aldirg har jag hört honom spela Dylan... och nu, ba frutts, mr Tambourine man ljuder uppifrån.

Har jag haft en inverkan?

Hell to the yeah!

Kommentarer
Postat av: Maria

GET BACK TO WORK MISS!

2008-11-26 @ 19:18:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback