Historisk dag igår

Min far fyllde 70 resor runt solen igår. Det är ju ganska historiskt. Men att folk fyller år är ju kanske inte så speciellt i sig. Men igår hände något som faktiskt var helt sjukt.

carrigan.blogg.se hade 10 unika besökare.

TIO!!!

Det har aldrig hänt förr, och kommer troligtvis aldrig hända igen, men det känns ändå bra att ha nått denna milestone.

Sen är det ju lite typiskt att jag bara hann med att skriva en blogg igår, så de 10 stckars besökarna hade inte så värst mycket att spana in tyvärr. Och nu lär de aldrig komma tillbaka.

Hursomhelst, Carina är vaken, klockan är lite innan 10 på morgonen, mitt te står och svalnar och snart sticker jag till Åhléns. *gulp*

Ses på andra sidan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback