Gulligt att det finns en "Giraffvägen"

Idag har jag:

Jobbat från 9-13.
Sovit en halvtimme
Beställt A-skattesedel
Bokat tid hos folktandvården
Bokat tid hos Contacta
Klippt lite i brandmannafilmen
Börjat finurla på min ansökan till DI, fuck, bråttom nu.
Köpt min klänning <3
Diskat en last i diskmaskinen, bara typ 20 kvar nu =S


Kvar att göra:

Titta på True Blood
Ladda 20 diskmaskiner
Diskutera med Basse om klänningen funkar
Fortsätta klippa
Äta något, blire pastasallad kanske?


Jag glömde min mobil idag när jag gick till jobbet (sjukt skumt då jag ALDRIG glömmer min mobil) så jag kunde inte ta några bilder, men snart ska ni få en bild på min namnbricka som jag numera har.... hehe, Carina står det på den.

Imorgon är det kassakurs, och min fösta dag på golvet, förhoppningsvis fortsätter allt att gå bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback