Fredag igen

Neee.. nu skojade jag ju. Men för mig är det typ som en fredag, då jag inte jobbar igen förrän på lördag. weee.

Meeen... min todo list står ju i stort sett kvar, då jag har sjukt svårt att göra klart något som jag tagit mig för. Men (jag känner mig som en repad skiva) nu är snart brandmannafilmen klar iallafall. Problemet är bara att direkt när den är klar sätter MMK klippningen igång. Äsh, det är väl egentligen inte ett problem, men ni hajjar min poäng.

Min DI ansökan måste skickas senast tidig fredag!
FREDAGFREDAG!

Måste måste måste göra den!

2 sidors personligt brev lixom... det är där allt snurrar ihop sig. Men det är där min fokus ligger just nu, ja där och på pappapresent och brandmannafilm och MMK film förstås.

MEN VAFAN CARINA.... SLUTA TJATA!


Ni kanske undrar hur min dag varit?
Jo, tackar som frågar, den har vart fin. 4 timmars kassalektion, jag antecknade kanske 20 sidor i bocket som jag sen lämnade kvar utan mening i lärosalen.

Sen var det lunch:

Bönlunch

Mamma bjussade och det var gott, bönor och linsor. Och något bröd med frön på.

Sen ba jag mig iväg till min avdelning, satte på mig min namnbricka och började ta emot kunder. Det kändes stort på något sätt, men kunderna verkade inte riktigt hajja det historiska i det hela.

nametag


Sen, klockan 4, stämplade jag ut mig själv.
Och nu, sitter jag hemma, trött som få och njuter av min fredag.

Äsh, nu kom Bruno.
byebye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback