En helg inomhus

I stort har jag inte gjort något vettigt denna helg. Bara myst och inte jobbat som jag borde ha gjort.

Jag borde ha:
klippt klart brandmannafilm
städat gr8n
Börjat klippa MMK film
Skrivit manus
Skickat in min ansökan till DI

Jag har gjort:
Sjukat ner mig
Druckit te
Tittat på true blood, pushing daisies, greys anatomy (ojojoj, de håller på att flippa ut i det sjukhuset just nu, Denny lever igen? huh???), 24, Ugly Betty (sjukt bra säsong, de bara ökar och ökar för varje avsnitt!), Smallville ( SJUUUUUUUKT bra säsong, jäääävlar, förra avsnittet var kanske det coolaste i världen....shitshitshit)
Tittat på gamla VHSer. Sjukt sentimentalt


Annars då mina vänner? Hur har eran helg behandlat er? Tell me everything.

Jo just ja, mina pengar på mobben är slut tills det är löning. Vilket gör allt svårare också.

Men min brorsa ringde idag, och pratade om hans vän som hade 15 projekt i rörelse, och lyckades fullfölja alla utan problem för att han var en sjukt bra tidsplanerare. Sån ska man vara.
Så, det ska jag bli.
Så fort jag börjar jobba (imorgon) så har jag säkert någon slags koll på hur jag ska få allt att funka.

hehe... manjana manjana

Kommentarer
Postat av: bruno

Jag vill också göra femton projekt på grund av bra planering!!! Helst nu så jag slipper plugga...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback