Efter middagen...

Idag har jag ätit ugnspotatis med körvel, keso, sojakorv och vita bönor. Det var gott och nog den första varma målet jag ätit på två veckor (pastasallad och tacos har annars tagit upp min middagstid).

Innan dess var jag hemma hos päronen. Medan D.A hade sina gitarr-elever i vardagsrummet, satt jag och pappa och diskuterade förra månadens favorit serie: Brideshead Revisited. Jag har längtat efter att någon ska se den förutom jag, så jag kan diskutera alla de viktiga aspekterna den serien tar upp. På riktigt nu, how about that Jeremy Irons?

Sen har jag stoppat i mig ännu fler Fireflyavsnitt, och nu finns det bara 3 kvar att se. Det är skandal.

Haha, jag har inget alls som är viktigt att säga. Förutom Godnatt och vi ses på andra sidan.

Va det viktigt tycker ni?
Inte så värst...
Do I care?
Not at all.

Eller lite.


...Love me <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback