Det gick sådär

Marias deadline höll inte riktigt hela vägen, men jag kom en bra bit. Nu har jag bara sista momentet kvar, dvs löpningen, sen kan jag säga att arbetet är slutfört.... eller nästan, har liiiite smådetaljer här coh var, men i stort sett lixom.

Tack Maria, for putting your foot up my ass!
Och det menar jag verkligen.

På tal om löpning så löper Hera just nu, och idag när jag var ute med henne behövde jag i stort sett vara hennes kockblocker... killarna var ju tokiga i henne och hon visade mer intresse för andra hundar än hon brukar. Blir det lite valpar iallafall?
Hitta någon snygg, sa mamma i telefon när jag sa att Hera typ blivit påsatt, och jag började genast spana efter cattiga hundar.

Idag har jag:
Vart ute med Hera
Sett 1 avsnitt 24
Fått mina linser från LensWay
Klippt en jävla massa film (igen, tacka projektledar-Maria)
Ansökt om A-skattesedel
ringt för att få mina betyg från Södertörn
Ätit pastasallad

Vad jag har kvar att göra:
Klippa klart (I'm getting tired of looking at this one)
Skriva och fixa min ansökan till DI
göra pappa-film

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback