Dagens blogg

Hej alla

Jag har fått en del klagomål på sista tiden, klagomål om att jag bloggar för mycket. Det är lite intressant då jag förr i tiden fick tvärtomklagomåtet.

It just goes to show, yor damned if you do and you're damned if you don't.

In other news:
Carina har inte bloggat på hela dagen då jag hade en vresig morgon (ni skulle inte velat se mig, fyfan va grumpy jag va asså (sorry Basse, hoppas du har överseende)), sen klippte jag å mycket film jag hann under frukosten för att sedan springa iväg i det ASJOBBIGA vädret till MMK och filma med min bror.
Idag filmade vi när kidsen var och badade på Forsgrenska (vilket innebar två promenader till i det FÖRDJÄVLIGA vädret), sen bar det av på arbetsintervju på Åhléns... och nu sitter jag här. Precis här. Och känner att jag har massor att säga.

Först och främst, det viktigaste:
True Blood är månadens serie

Sjuuuukt bra serie
med en sjukt bra stämning
och sjuuukt bra av Basse att hitta den
och sjukt bra av Serieskaparna att ha med Alexander Skarsgård i den då han får prata Svenska då och då (som typ verkar vara vampyrernas ascoola språk, vilket också är sjukt bra av serieskaparna och ha med)
och sjukt bra att döpa huvudrollen till Sookie
Sjukt bra romantik/erotik/maktspel
Sjukt bra karaktärer och miljöer (me loves vågen av white trash serier som verkar inspirera många just nu, jag menar spana The Riches)
och sjukt bra utseende på huvudvampyren, har dagdrömt om honom hela dagen idag.

blood

Sen och näst främst:
Arbetsintervjun gick bra, tror jag. Men det är lite tekniska problem, typ med papper och arbetsintyg och sånt där som måste ordnas. Vi får se helt enkelt.

Efter det och tredje främst:
Månadens godis är utnämnd, kan ni hitta den? (om inte så står svaret längst ner i inlägget)

godis

Det fjärde, och därför det minst viktiga:

Spana in två av mina favvo-kanaler på
Youtube (om ni vill förstås)

Community Channel för att kära ner er

Sxephil för att lyssna på en jänkare med coola politiska åsikter, och se han leverera dem på ett roligt och kaxigt sett.
*sexy phil
he's not sexy
sexy phil is
S,X,Y*

(svaret på månadens godis är:
HALLONBÅTAR!!!!!!
Gissade ni rätt?)

Kommentarer
Postat av: bruno

haha! "Wash me".. Länge leve bloggen! Du bloggar inte alls för mycket!

Postat av: Anonym

Vilket avskum säger det?! :O Inte minska. Vi vill ha mera, MERA!

2008-11-18 @ 19:05:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback