Dagen som kommer efter dagen innan

Så ikväll ska jag se Moneybrother. Sjukt spontant. What to wear?

Frans skickade mig ett kort sms, antingen inatt eller imorse. Kort sms. Riddarfjärden läggs ner!
Jag har försökt hitta någon slags bekräftelse på detta faktum utan att lyckas nå vidare. Och Frans svarar inte på mitt "förklara vidare" sms.
Men OM Ridgy lägger ner är det vemodigt. Tiden på fjärden var en sjukt bra tid.
Mp1c, Jessica Rendert, Barbro, den dåliga maten, Ivan, Expo (!), beatboxing i redigeringsrummet, Örre börre, Agitera med kameran, Äppelvisan, äggsorsisten, pru tuls, Matrix trailer, mandariner, att fråga Frans hur man får msn att funka trots msnförbudet på datan, sjukanmälningstelefonsvararen, 21 % frånvaro, påhittade APU platser, 5timmars lektioner, alla hjärtans dag hjärtan utdelade av Robin. En massa manus, synopsisar och diskussioner, och en massa fina vänner och jobbiga fiender.

Hoppas Frans svarar snart, så jag får reda på om jag fakitskt borde vara vemodig, eller om han bara drar i mitt ben.

Lars knäcker
Jag röstade på honom
Han borde absolut vara kvar
När idol-allstar versioner görs så ska Lars vara med, och Lorén, Christoffer Hiding (!!!!), cornelia och Bobby (från Australien Idol, men ändå)
Carolina Gynning och Carina berg ska vara programledare, och Kishti ska vara allsmäktig domare.

Ok... detta samtal hände precis:

Är det Carina? Yukio här.
Ja hej
Den gamla personal vill komma tillbaka och jobba.
jaha
jätteledsen, finns inge jobb till dig.
Ok, jag hajjar.
jätteledsen
De är lugnt. Hej då
Hej då.


Vad ska man säga? det är ju bara så mitt liv rullar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback