Armadillo

Hej hej crew

Jag fick jobbet *yey*
Vilket gör att detta har vart två historiska dagar i följd.... och bara det är ju ganska historiskt.

Sen blir det ju lite konstigt, lixom alla de som läser denna blogg vet ju redan att jag fick jobbet, så det känns lite dumt att skriva... lixom igen. Men nu är jag ju en hängiven bloggare och då är det givet, sånna saker ska bloggas om!

Så. Jag sög idag på papperspåskrivningsmötet. Jag typ gick in, satte mig ner, ställde helt fel frågor, läste inte igenom kontraktet förrän hon påminde mig om att jag borde innan jag skriver på, var alldeles för ivrig (ja, carina, jag kommer dit snart.), råkade ta hennes mapp (shit asså, hur fan fick jag detta jobb egentligen?) och kunde inte öppna dörren när jag skulle dra.

Det var lixom ett SÅNT möte. Men men, nya tag på måndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback