Activate!

Idag MÅÅÅÅÅSSSTTTEEE jag göra allt som jag säger att jag måste göra.

Jag blir tokig på att jag är så sjukt dålig på att ta tag i saker. Nu jääävlar!

Maria ska komma över ikväll och hon ska hjälpa mig, vilket är suveränt då jag behöver all hjälp jag kan få.


In other news:
Det finns inte mycket andra nyheter, hela min vakna värld tillhör de saker jag MÅSTE göra. Men jag har ju läst Perez i vanlig ordning och hittat detta:

"On Wednesday, Batman's ultimate fate will be revealed in the latest issue of DC Comic's Batman.

Some have speculated that the caped crusader will suffer a horrific end when his sidekick, Robin, hops over to "the dark side" and destroys him in a terrible betrayal.

Others guess that he'll simply retire from his duties.

There's also buzz that he maybe killed by a mystery villain known as the Black Glove.

We're dying to know how Batman is going to be off'd AND who his replacement will be!

How do you think Bruce Wayne will meet his Batman end?"

-----

 

Nu ska jag ut med Hera the dog. Vi ska göra snöänglar i Tanto och halka runt i backar. Fan, kanske tar med mig en pulka eller två.

 


Kommentarer
Postat av: bruno

coooooolt


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback