02.15

Det är eftermiddag för mig. Mitt i natten brukar vanligt folk kalla det.
Jag har spenderat mina nattetimmar med att titta på Californication och ritat av Chuck Bass. Det har vart ganska trevligt att sitta med mina tuschpennor och överdosa på blyerts. Eftersom jag precis lärt mig hur blåtanden funkar på min mobil så bara MÅSTE jag lägga upp lite smakprov:

Chuck Bass ledsen

Vad vet jag?

Så nu mår jag lite bättre. Jag kan bara skita i allt och klottra resten av livet. Utforska fler färger än de 5 olika pennorna jag har. Sen tar jag mina pennor, min gråa livsutsikt och promenerar till Japan och bosätter mig där under ett körsbärsträd och flätar korgar för matpengar.

Nä, nu sitter jag här och drömmer mig bort i alldeles för bra fantasier... som om jag någonsin kommer kunna fläta korgar.

Är det slut med bloggandet för denna måndag?
Man vet verkligen aldrig. 

Kommentarer
Postat av: Maria

Sannslöst snygga tekningar! Man såg ju DIREKT vem det var överst Du har värsta talangen ju! Gör något med det!

2008-11-11 @ 11:41:30
Postat av: Carina

hehe...

2008-11-11 @ 14:36:25
Postat av: Marai

Allvarligt!

2008-11-11 @ 17:27:36
Postat av: Carina

Du är fin du Maria... hehe, min favorit är händerna.HAHA, ser ut som, jadu, vet inte vad, som en eller annan trasa =D

2008-11-11 @ 18:16:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback