Lediga dag: 1

Hej alla glada
Och några av er buttra människor också.
Men inte för många, för ni saltar mitt game.

Idag ska jag äta pastasallad, så nyttig jag bara kan göra den. Med mycket orangejuice och bönor i alla varianter. För idag, idag är jag sjuk.

Och då kommer jag:
pissa alltför många gånger
Hosta tills magen får träningsverk och halsen punkteras
Sen hosta liiite till
Titta på de serier jag lyckats samla på mig under den senaste tidens "jag har inte tid att titta på serier" era
Klippa brandmannafilm GODDAMNIT!
Ringa mamma och klaga så hon tycker synd om mig
Ta det jäääääääävligt lugnt så jag blir frisk till onsdag.

Eller egentligen tisdag, då det är premiär för Janna & Liv, som var filmen jag jobbade på under september månad.... Shit, har det verkligen gått så lång tid sen dess?

Sen på onsdag jobbar jag, och har MUK reunion på kvällen.
Torsdag är jobb heeeela dagen, sen kristen rondevu på kvällen *gulp*

Så, helt enkelt. Jag har inte alls tid att vara sjuk.
.
punkt.


Kommentarer
Postat av: Maria

kristen rondevous?

2008-12-08 @ 15:31:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback