I guess, but I just don't know

Klänning införskaffad. Det är egentligen allt som betyder något.

Men i andra nyheter:
Jag siter och skriver ut Brandmannafilmen, ska försöka skicka iväg första vågen av leveranser idag. Bara allt funkar så, hur fan vet man om mana har en plus eller minus dvdbrännare? Anyone?

Annars är det musik som gäller idag. Väldigt speciell musik, jag sitter och byter och byter tills jag bli 100% nöjd. Just nu har jag landat på Heroine med Lou Reed och det är jag väldigt nöjd med. Flummit humör, nyckelord är: lycka, 70 tal, mer än verklighet och narcissism. 

Så idag har jag alltså ledigt. Men det innebär bara att jag har tusen saker att göra. Men det ska bli kul har jag bestämt mig för. Jag ska som sagt skriva ut lite dvder och skicka dem, ska också städa medan jag väntar på alla exporteringar. Sen ska jag också lägga in 5 MMK band i Final Cut.

Sen blir det ut till Hjulsta för avrundning av min lediga dag.

Imorgon blir det jobb hela dagen och sen filmning på kvällen (kanske, väntar på Don Andrez samtal). Vilket också ska bli kul.

Min mormor kände inte igen mig häromsistens då jag var hemma hos henne. Hon tittade på mig som man tittar på en främling, fast ändå nyfiket. Jag sa att jag var Carina och hon tvekade. Var detta verkligen Carina? Alla andra i rummet kände igen mig, de såg ju att jag var samma person som alltid. Men jag tror jag yrkar på att det var min mormor som hade rätt och inte de andra. Min mormor är så vass att hon inte tittar på det självklara längre, bara för att det är samma kropp som vi sett tidigare betyder inte det att det är samma person i den.

Jag kände mig som någon annan när jag plingade på hos min mormor, och i mormors allseende ögon blev jag då någon annan.
Jag är nya Carina.
Moster, cooling, vig, bönätare, nöjd och rotad. Alltid med ett leende, backar inte från en fight, up for a challenge och aldrig utan en överraskning i rockärmen.

Jag är Carina 2.0.
Trevligt att råkas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback