I drain the color from the sky and turn blue without you

Carina blev just en supporter av Gudrun Schyman. Det känns bra.

Carina bränner just nu sin första DVD. Det känns equally good. Hoppas bara det funkar! *korsar fingrarna*

Carina lyssnar på Törnrosa musiken. *so this, is the miracle, that I've been dreaming of! mmmm, so this is love*

Carina har satt på första lasset disk, tömt de påsar nytvättade kläder som legat på golvet sen hon tvättade för en vecka sen, sköljt ur, plattat till och lämnat av alla hennes säkert 40 tomma nyponsoppeförpackningar i Miljöstugan.


Häromdagen tog jag in två brädor som stod i farstun, de var inslagna i en jättefin blommig vaxduk som jag bara BEHÖVDE ha. Nu står de och luktar alkis i min lilla hall. Basse tyckte att jag likagärna kunde köpt det där mönstret. Men då missar han poängen. För så fort man går till en affär och ska KÖPA, då blir det så bestämt. Då blir det lixom, Denna här, JUST denna här, har jag valt att spenderat pengar på. Dena ska förhöjja mig. Men när man hittar något, som jag precis gjort, då är valet egentligen borta. Då finns det bara: vill jag ha eller vill jag inte ha.

Så nu är mönstret MITT och jag kan inte vara nöjdare. Frågan är bara vad jag ska göra med det.

Bränningen är 24% complete

Kommentarer
Postat av: Maria

http://www.youtube.com/watch?v=tNjLkVGLFAQ

2008-12-17 @ 19:25:29
URL: http://minigan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback