HAHAAHA + J.P

Ok.
Antingen är jag tokig, eller så är detta det roligaste jag sett:



Basse sover. Jag är vaken. Mitt jag är vaket och har precis avklarat Firefly en andra gång på två månader. Inte att två månader är en imponerande tid  att ta sig igenom två serier, utan att serien är så bra att man vill se den så mycket.

Och när det var gjort tittade jag lite på youtube klipp.

Detta är vad jag gör/tänker just nu. Undra vad ni tänker/gör just nu.

Avslutningsvis, någon som ligger död i någon grav någonstans och antagligen inte tänker/gör någonting alls:
If you're lonely when alone then you're in bad company
-
Jean-Paul Sartre

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag skrattar alltid när man gör narr av Bush, även om det är tråkigt. Så det här skrattar man extra gott åt när det dessutom är kul! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback