First things first

Hej gänget.

Ni kanske undrar vad månadens serie är för något. Det kommer ni snart inte undra längre för jag har hittat svaret. Förra månadens serie var, som ni kanske minns, Firefly. Den helt briljanta sci-fi-western serien med Animé influenser. Lite smakprov, if you may:



me heart Mal!

Denna månads serie är någonting helt annat. Det är en polisserie emd en twist. och twisten är att huvudrollen färdats tillbaka från 2008 till 1973. Jag pratar förstås om serien Life on Mars.

Life on Mars är, precis som the office, en remake av en brittisk serie med samma namn. Musiken är helt fenomenal, då det är mitt uppe i 70 talet. Det är Dylan, Simon & Garfuncle, Rolling Stones och, som titeln antyder, en hel del Bowie.

Men om inte musiken, en cool storyline och dess brittiska ursprung vore tillräckligt, så kanske detta väcker erat intresse:

 Michael Imperioli

Sopranos egen Christopher Moltisanti med 70-tals musche och en riktigt bad attitude!

Jag vet. Månadens serie rockar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback