FCUK

Det var ett tag sen nu.

I vanlig ordning är jag inte hemma speciellt mycket och finner därfr sällan så mycket ro i att skriva häri. Men nu ska jag berätta om min fina klänning som jag ska åka och köpa.

Den är lila, och ganska kort, strapless och urgullig. Och snart, snart min!
Den och ett par lacktajts.

Anywho. Jag har jobbat större delen av min tid på senaste, men jaghar ckså hunnit med en fest med tillhörande bakisdag. Både festen och dagen efter var supermysiga. Som balsam för min slitna själ och jag går runt och är lycklig. Jag känner mig välbalanserad, vilket lixom var ett tag sen sist.

Så tack Robin för en rolig fest, och tack min själv som är så välbalanserad att jag kan ha kul på en fest =)

*bara en halvtimma kvar tills klänningen är MIN*

På onsdag ska jag kanske spela in när min brorsa och hans coverband spelar för en SVTfest. Vilket kan bli både roligt och coolt. Fast å andra sidan komer jag filma bland en massa folk som kan filma. Det är ju aldrig riktigt problemfritt, men ändå.

In other news:
Hallonbåtar är en envis "månadens godis"
Lillbebisen har setts på kort äntligen! Och hon är den sötaste lilla alienen jag någonsin sett! Helt otroligt
Curling är den bästa sporten!
Vatten med snus i är den bästa groggen
Och Brunos långkallingar är den absolut bästa pyjamasen i mannaminne.

Kommentarer
Postat av: bruno

När kylan tränger sig in under täcket

och du blir kall från midjan till tårna

frukta då icke min kära vän

att mina långisar låna

Postat av: bruno

När kylan tränger sig in under täcket

och du blir kall från midjan till tårna

frukta då icke min kära vän

att mina långisar låna

2008-12-15 @ 22:25:23
URL: http://www.efterregnet.blogspot.com
Postat av: bruno

När kylan tränger sig in under täcket

och du blir kall från midjan till tårna

frukta då icke min kära vän

att mina långisar låna

2008-12-15 @ 22:26:12
URL: http://www.efterregnet.blogspot.com
Postat av: bruno

oj vad hände! det blev tre inlägg, konstigt... Vad besviken du måste blivit på att det bara var jag som skrivit fyra gånger.. puss

2008-12-15 @ 22:28:16
URL: http://www.efterregnet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback