Dagen efter

Min systerdotter fyller en dag idag.
GRATTIS  lilla knytet!

Min vrede är väl ganska utebbad, men inte helt.
Men efter att ha jobbat i en vecka och inte sovit hemma på flera dagar kan jag inte bråka med att det ska bli skönt att äta min frukost (say it with me everyone: Lövånger kalaskaka, grönte och nyponsoppa)

Sen ser jag att jag, i min vrede, lagt upp en jättefin liten snutt från sjukhuset.



Jag har inte bloggat.... säkert på en vecka. Jag har vart som en nomad, lixom utan bas. De sekunder jag vart hemma har gått åt till att äta och sova. Ni ser vad det gör med oss, detta arbetarsamhälle. De försöker tysta ner oss med sina scheman och kvartsraster och lunchrum. Och de lyckas...

Denna vecka har jag:
Jobbat
Hälsat på Annapanna och Meckimic
Inte alls lämnat tillbaka Robins kamera, även fast jag borde gjort det (hemskt ledsen Robin...)
Köpt ett par supersnygga skor (eller ja, två par, då jag gav bort ett par till Anna på hennes födelsedag)
Inte klippt film alls
Träffat Björn Gustavsson, Darin och E-type!
stökat ner
Börjat titta på Life on Mars
och
Skickat in min ansökan till DI, bildbevis:
DI ansökan

se gärna tidsstämpeln också, man hade till 24 på sig. hehe, vad ska man säga, det är lixom så jag rullar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback