Dagen D (igen)

Det är ett faktum. Carina är moster.
Och för att fira detta är hon nu lite berusad. och sur och arg och förbannad.

Jag får aldrig vara ifred, alla ska ha något att säga till om exakt heeeela tiden. ikväll hamnade jag i bråk. Fick jag hmna i bråk för de andra?

Men iofs var E type där och då är det ju svårt att gå därifrån. Iallafall utan lite tjaffs.

Ush asså, jag är sjukt trött på att bli behandlad som någon som inte har en rätt till åsikter. Hamnar jag i bråk då får man diskussionen:
Det där var ju itne OK av dig
Sjukt dåligt
Tänk på vad du gör

Men är det någon annan som hamnar i bråk då blirre mer:
Vad hände?
vad är de för idioter?
ska vi backa?

Jani.... vad ska man säga. Min systerdotter kom till världen idag, och hon är allt jag behöver för att hålla mig vettig. Och hon föds in i en värld som jag kommer se till är helt könsneutral och jämnställd.

Det är mitt löfte till den knodden.


Puss och kram till alla som förtjänar.... restan kan dra.

Kommentarer
Postat av: Emma

hmm, känner man för o diskutera så ska man få göra de helt enkelt. :P



ha en mysig lördag o helg, kram emma!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback