Is there anybody out there?

(början av april)

Jag vet verkligen inte.
Allt snurrar, det är ju fysikens vanligaste mönster, och det märks för fan: sällan känner man att man har så mycket koll som när man surrar själv.

April månad. Våren är snart här och en ny knallrosa jacka har införskaffats.

Men ändå lixom. Jag har svårt att styra upp saker. Ingenting riktigt går framåt, jag bara trampar vatten... och bara nästan. Jag vill träna, bli assnygg och hångla med Syl i Sopranos som om det vore självklart. Det är nog det jag alltid velat. Varför mina mål inte är högre är svårt att veta. Men som Bob Dylan säger, vi har alla olika betydelser för mål och människor och allt möjligt. Vem har hittat på att vi ska ha mål? Vi är fan djur. Om man frågar min underbara katt Foxy vad hon har för mål skulle hon inte hajja vad du snackar om. Detta samhälle är så baserat på produktivitet. Det är det enda sättet för oss att se skilnad på varandra. Annars ser vi alla likadana ut.

--------


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vill också hångla med Silvio. Han är så het.

Vad det gäller resten av dina mål så har jag sämre koll, men att hångla med Silvio Dante är ett HÖGT mål. Högre kan du nästan inte komma.

Sov gott!

2008-04-20 @ 21:28:22
Postat av: carrigan

Oj.... vem är det som kommenterar min blogg? =O

2008-04-22 @ 11:48:33
Postat av: Anonym

Hemligt

2008-04-23 @ 10:47:42
Postat av: Anonym

men att vilja bli assnygg är väl också en vilja att skilja ut sig från andra, eller? Man är assnygg i jämförelsen...
puss från syster som klurar

2008-04-24 @ 16:10:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback