UppCon!

-En säsong av Friday Night Lights senare-

Friday night lights är fett bra. Men som vanligt säger Ausiello att den har en rättså svag skara åskådare. Detta förvånar mig inte det minsta längre, jag har blivit gammal och cynisk. Men för att se saker ur en positivare riktining så börjar ju seriens andra säsong snart och kanske kommer miljoners miljoner titta!

När vi ändå håller på med önsketänkande har jag några fler saker att ta upp. De uppenbara:
Bring back Veronica Mars
Låt oss få se Lost säsongerna som vanligt istället för ett års uppehåll mellan dem.
Ge mig Sawyer (och nu ocks Matt Searsson i Friday Night lights... vem kan motstå en stammare?)
En extra helgdag i veckan. Börjar bli trött på att tvingas komma till skolan/jobbet bakis bara för att helgdagarna är för få

De mindre uppenbara (nerenbara?) (nerenpåklädda?) (tog jag det för långt nu?) (Ja)(...)
Vill hitta ett par glasögon som jag passar i
Ge mig styrka att faktiskt sitta ner och skriva min tenta
Idol borde gå alla vardagar, inte bara tisdag-torsdag
Lär mig spela guitarr



Ok... slut på den HEEEEELT meningslösa delen av denna blogg.
Mer TV. Jo just ja. Jag har börjat titta på Love Hina som är min första tjej anime serie (ja jag hatar också att de delar upp animen efter kön, helt puckat och elakt). Den är fakitskt helt ok. Eller rent utsagt skitrolig. Handlingen är väl tunnare än de vanliga animeserierna, men skämten är helt otroligt roliga.
Helt enkelt en komedi serie, anime style.
 
Annars åker jag snart till UppCon fö att sälja manga. Jag kommer nog dö av nervositet och jag ska bo i sovsalar och får itne komma hem på en hel helg. Jag fattar inte hur det ska gå till. Samtidigt som jag ska til UppCon ska min tenta och projektarbete lämnas in.


ässsccchhh.... ingenting jag skriver blir intressant idag. Inte ens för mig. Mina tankar känns hoppiga, ingen fokus alls.

Först vill jag tacka Maria för middag och fest hemma hos henne i helgen. Jag har aldrig varit så mätt och belåten.

Äsh...det vad väl kanske det enda jag egentligen ville säga.

YEY, imorgon blirre pastasallad från skolan. MUUUMMMMSSSS!


Kommentarer
Postat av: maria

Naaw! det var så lite så :)

2007-09-17 @ 19:42:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback