Konichiwa

Hittade detta inlägg sparat men inte publicerat:



Jävlar vilken fulleyra det blev igår av någon outgrundlig anledning. Fast det var nog spriten blandat med syrebristen som slog sig ett spratt över oss.

Bruno kastar öl och papper och örfilar till höger och vänster. Stackars Anton som kom sent. Stackars mig som blev illamående och gick hem och stackars Bruno som (fick jag precis veta) spydde i natt. Men det var ändå roligt. Som fallet så ofta är.

Nu har jag läst ut min bok Mina döttrars systrar. OJojojojojojojojojojoj.... vilken litteratur! Helt tokigt. Nu ska jag ge mig på min första Marianne Fredriksson bok "Paradisets barn" efter att ha lånat av Lovisa. Så det är hon som får skulden om den är dålig.

Fast ännu längre och kanske liiite mer i fokus ligger väl faktumet att jag fått ett nytt jobb. Och jävlar vad jag inte hajjar något. Som tur är har jag inte officiellt börjat än så jag får fortfarande se ut som ett frågetecken hela dagar. Men ush och fy så läskigt detta ska bli.

www.tokyostop.jp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback