en riktig blogg... kanske

Varför. Jag kan verkligen inte hajja varför man har jackpot på 110 miljoner och inte bara har fler små-jackpottar. Jag skulle hellre köpa lottobiljett om det såg ut att KUNNA ge resultat.

Det fick bli min inledning i denna bloggiga blogg. Entourage är över. Delad kritik från mina vänner. Inte lika bra som förra säsonger får jag höra en del av, men själv tycker jag väl att det lunkar på. Jag gillar karaktärerna och njuter av att se dem i rörelse.

Däremot stänger jag fort som fan av TVn när det är ett dåligt program så att det programmet inte ska få min tittarsiffra! För mig är det seriös politiskt bojkott och det är vårt ansvar som tänkande varelser att visa vårat missnöje. Nej tv4, jag tänker inte se dina heroes avsnitt när de föds upp och livnär sig på den Amerikanska publikens (och därför också till stor del resten av världens) intellekt och originalitet.

Jag undrar hur TVbolag vet hur många tittare ett program har. Märker de när jag sätter på  TVn? Kan inte SR låna den mackapären och på så sett se vilka som har TV hemma och kräva dem på tv avgiften?

Jag vaknade upp i morse (14.05) och kände hur det saknades konståkning i mitt liv. Det känns som ages ago jag såg mina vänner Evgeni och company. Jag skulle nästan ge mitt lillfinger för en kvadruppel salcov. 

Så... nu orkar jag itne vara mer osammanhängande. Jag behöver en röd tråd för att klara denna bakisdag. Hoppas alla i världen har det bra och är väldigt lyckliga nu för det ligger i luften... ett slags lugn med höstjackan. Detta kanske kan funka trots allt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback