Leeloo Dallas MultiPass

Det är en dag kvar tills mitt pass går ut. Och inte bara går ut på en promenad med mitt legg, utan faktiskt går ut för att aldrig mer återvända (iofs precis som mitt legg eftersom det också gått ut (för att aldrig återvända)). En dag i  frihet. Sedan är det inge mer systemet.

Jag har otroligt svårt att komma till skott med att skaffa nytt pass.
Passa på att skaffa pass


Idag provkörde jag mina nya ögonbryn. Tummen upp är betyget, kände mig ball och skön hela dan. Dessa ögonbryn kan jag nog trivas bra i.  


Gemini: Sometimes tasks seem harder than they really are when you procrastinate. Do something you've been putting off.

Detta är så sjukt.



------

Hittade detta blogginlägg glömt bland utkasten. Idag ska jag till landet med min förkylning och tentaplugg i högsta hugg. Men först ska jag rosta formfranska i ugnen och dricka några klunkar te ur en bautastor kopp.

Det har snöat inatt. Jag vet minst en person som säkert är överlycklig över det. Jag är kanske också lite lycklig över snön, eller jag är lycklig och snön är här. Med en tyst acceptans ser jag hur vår del av jordklotet vrider sig bort från solen. Den kommer tillbaka, men vi behöver alla lite förändring ibland.

Men jag är redo för vinten i år. Laddad till max. Låt oss åka snowracer i tanto om kvällarna, sätta en trippel salchov och skridskoa runt i våra finaste pajlettdräckter om eftermiddagarna och sen spela badminton när vi fryser. Jag är upplagd för en livlig vinter.
Men först landet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback