Tillslut; nackskottet!

Så, Gilmore Girls har slutat. The O.C har slutat. Scrubs får bara 16 till avsnitt nästa säsong. Battlestar börjar inte förrän 2008 samma gäller för Lost antar jag. Six feet under är slut, desperate housewives förfaller som vanligt, det är slut mellan Christina Yang och Preston Burke i greys anatomy och nu har Veronica Mars cancellats. 

DEt är slut. Det finns nu bara 80 minuter Verinca kvar för mig att se, och de kommer på onsdag. Det har varit tveksamt om de skulle förnya med ännu en säsong, men eftersom gilmore lades ner kändes det som om att de inte kunde göra såhär mot sina lojala fans. Men de hatar sina lojala tittare och bygger upp sin kanal med sockervadd. The CW heter bolaget som nu lagt ner Veronica Mars. Det var samma underbara folk som bestämde sig för att sätta in 8 veckor av pussycatdoll skit mitt i en VEronica Mars säsong. 
Jag hatar dem. Jag hatar CW. 
Crap Witches

Jag älskar denna serie. De har precis dödat något jag älskar. Jag vill bli en conman och lura bolaget på alla deras pengar och sedan sätta upp Veronica Mars - the FBI years själv!

Jag har faktiskt inte tillräckligt med bra ord för att förklara hur jkag känner. Jag orkar itne heller prata om detta mer. Just nu sörjer jag, men sen ska jag get even med the CW Veronica Mars style!

--------

Vidare,  även om det känns hopplöst att gå vidare, varför tar man inte en massa spindelväv och tvinnar det och gör världens starkaste tråd?
Det kanske man gör iofs. Hör av er om ni vet något. 

EN annan grej är att sätta kameror på kometer när de befinner sig i området. Och sen får de fota sin bana. Kanske hittar vi något asballt därute. Jag har tänkt att vi alltid förväntar oss att träffa på aliens eller typ sånt, men tänk om det finns något vi verkligen aldirg tönkt på. Tänk om vi hittar stället skratt kommer ifrån, eller en planet med bara talet 7. Äsh... nu jobbfilosoferar jag för mycket, jag känner det själv. Man blir lite tokig här framför datorn.
Men vet ni något om kameror och kometer, meddela mig?

Livet är bög - Maria måndag 21 maj, eftermiddag.
Ok.... så vi förler den tanken ett tag. Livet är bög. Bög är när någon tycker om någon från samma kön. Livet är bög kan man alltså kanske översätta till Livet tycker bara om livet. Så hittills har vi x=x ungefår. Men vad är då x, vad betyder Livet? 
Livet slutar när döden tar vid. Döden är det tillstånd då allt som är människa förenar sig med naturen och med den naturliga rörelsen. Livet är alltså det som händer som inte är den naturliga rörelsen. Intriger, dialoger och känslor. Livet är bög= Livet älskar intriger dialoger och känslor. 

Jadu Maria. Det finns sanningar överallt om man letar. 

Nä... nu försvinner jag iväg sådär igen. 
Kanske är bäst att sätta P innan man råkar röja livets alla hemligheter. 

Laptopfilosofi lämnar sällan någon oberörd

Kommentarer
Postat av: Maria

Du är fin du

2007-05-21 @ 15:50:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback