Then came the rooster!

Bruno kommer hem idag!

Veckans nagel i ögat:
Blödande tandkött. Låter blä och ÄR blä. Bara inte mina tänder ramlar av!

Igårkväll såg jag O.C, Greys Anatomy, Scrubs, Smallville och första avsnitten av Battlestar Gallactica.All in all you can say it was a good night!
Nästa fredag visas det absolut sista O.C avsnittet i historien. Jag måste göra en speciell kväll av det. Lassange kanske? Hur stavar man lassange?

Pubertet är något som föräldrarna går igenom när deras barn upptäcker andra ideal.
Något sånt läste jag på internet för några dagar sen. Jag tyckte det var bra sagt eller skrivet.
Vem är den där Internet egentligen?

Gjorde mina 20/50 igår. Idag ska jag gå och träna lite med mamma och förhoppningsvis spendera många långa tankegångar inne i bastun. 

Allt jag skriver blir bara två rader långt idag. Jag känner mig lite abrupt.  

Battlestar Gallactica verkar ju helt otrligt skitbra. Varför har ingen sagt något tidigare? Storyn har mystik, spänning och anknyter till oss jordbor på ett så smart sätt. Måste hitta folk som ser på battlestar, var finner man dem? Eller snarare: Where the Frack are you guys?

Jag är hungrig men har ingen frukost hemma. Funderar på att laga lunch istället, klockan är ju ändå 14.44, men känner mig oinspirerad. Undra när Bruno kommer hem?

Nä, detta blir itne bättre än så. Planen är iallafall on track. The times are changing!

Basse, kan du komma hem nu? Jag är lite saknig idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback