BANKAI

Nuså, dagar har gått sen jag skrev. Det var knappast meningen, men nu när Bruno kom hem blev det lite svårt att finna tid då jag var ensam med datorn.

Lets see, jag har träningsverk, har tränat varje dag sedan jag fick gymkortet av mamma, men jag vilade på fettisdan, tusdays are the new sundays.

Igår var vi hemma hos Maria och var kreativa. De bakade semlor medan jag tittade på, sedan filade vi på ett aldeles nytt projekt. Nästan för nytt och hemligt för att skriva om här, men jag återkommer.

Imorgon ska jag ringa och best'lla m;te med en soc/handledare, p[ fredag ska jag till arbetsf;rmedlingen
 

Oj... vad har h'nt med mina sista tre bokst'ver!!!.... Min dator har seri;st flippat.
[terkommer... ska bara starta om och se om det funkar b'ttre...
_______


Ok, tillbaka. Lets test this thing! ååååÅÅÅääääÄÄÄÄööööÖÖÖ

Finnemang. Mooving on.

Det här med att söka jobb alltså, det är otroligt påfrestande. Att bara skriva hur bra man är och hur roligt jag skulle ha när jag jobbar i kassan tar ut det värsta i en. Är jag verkligen glad och trevlig? Ambitiös och stresstålig? Är jag itne bara en okvalificerad suris som aldrig riktigt jobbat i hela mitt liv?
Och så håller jag på. 

Började se Ugly Bettuy igår. Det var helt OK, jag fick Sex and the City möter Desperate Housewives vibbar.
Det är en bra och lätt serie att titta på mellan tyngre battlestar gallactica avsnitt. 
På Battlestar Gallactica fronten går allt bra. Serien blir ju bara bättre och bättre. Men Onsdagar är faktiskt Veronica Mars och Gilmore Girls dagen. 
Så denna blogg är dedikerad till dessa två fantastiska serier. Vill vi ha lite spoilers? Ok, men säg inte att jag inte varnade er:

Nu när Logan och Veronica (LoVe som de kallas på balla forum på internet) ligger på hyllan visar det sig att en viss Piz kommer att ta över. Piz-onica sägs vara ett faktum till säsongsavslutningen. 

Och Gilmore girls är inte sämre de. EFter beslutet om skilsmässan mellan Lorelei och Christoffer i förra avsnittet ryktas det nu om att Luke och Lorelei kommer vara tillsammans OCH vänta barn till deras säsongsavslutning. 

De var inte så balla spoilers, men jag är sugen på bröd så jag kan inte riktigt koncentrera mig. Detta är varför frukost är den värsta måltiden. Bröd tar slut och då måste man gå och handla såhär det första man gör på morgonkvisten (13.46).
Just idag har jag ju redan varit ute på lunch, men jag står fast vid att det är jobbigt att köpa bröd!

Men Aloevera håller på att dö. Nya skott har poppat upp och det gillar den inte. Nu säckar den ihop och ser riktigt sjuk ut. Jag kan inte ens hålla en kaktus levande, detta börjar bli lite smått patetiskt. Men jag ska försöka plantera om den ikväll, mamma tar med jord och sånt till yogan.  Jag har aldrig planterat om en blomma. Gulp.


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha. hur söt e du liksom? :D

2007-02-21 @ 17:26:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback